Απλά ασταμάτητος. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ πήρε την τρίτη συνεχόμενη pole position του από το ξεκίνημα της σεζόν στην Κίνα, διαλύοντας πραγματικά τον ανταγωνισμό, καθώς η διαφορά του από τον αμέσως επόμενο στην τελική κατάταξη των κατατακτήριων δοκιμών ήταν πάνω από επτά δέκατα του δευτερολέπτου.
Στην πρώτη σειρά της εκκίνησης δίπλα στον γερμανό της Red Bull θα είναι ο...
Τζένσον Μπάτον, ενώ την κορυφαία 3άδα συμπλήρωσε ο άλλος οδηγός της McLaren, Λιούις Χάμιλτον.
Ο Νίκο Ρόσμπεργκ έφερε την Mercedes στην τέταρτη θέση, την υψηλότερη της γερμανικής ομάδας στο grid φέτος, την ώρα που τα μονοθέσια της Ferrari περιορίζονταν στις θέσεις 5 και 6, με τον Φερνάντο Αλόνσο να είναι ταχύτερος από τον Φελίπε Μάσα.
Η αρνητική έκπληξη της ημέρας ήταν ο Μαρκ Ουέμπερ, ο οποίος αποκλείστηκε στο Q1 εξαιτίας μιας λανθασμένης επιλογής ελαστικών. Ο αυστραλός θα εκκινήσει 17 θέσεις πίσω από τον team mate του, Φέτελ, από την μόλις ένατη σειρά.
Η εξέλιξη των κατατακτήριων δοκιμών
Οταν ο οδηγός που εξασφαλίζει την pole είναι επτά δέκατα πιο γρήγορος από τους υπόλοιπους, τότε τα πολλά λόγια περιττεύουν.
Ο Φέτελ βγήκε στην πίστα αμέσως μετά την έναρξη του Q3 και, έτσι απλά, έκανε έναν απίστευτο γύρο στο 1:33.706, επιβεβαιώνοντας ότι είναι ο απόλυτος κυρίαρχος σε αυτή τη φάση του πρωταθλήματος.
Το μόνο που μπορούσαν να κάνουν οι δύο McLaren ήταν να παλέψουν μεταξύ τους για τις αμέσως πιο κάτω θέσεις, με τον Μπάτον να επικρατεί του Χάμιλτον για 0.042".
Μόλις δύο δέκατα πίσω τους βρέθηκε ο Ρόσμπεργκ. Ο γερμανός, ο οποίος προκρίθηκε την τελευταία στιγμή στο Q3, εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τον βελτιωμένο ρυθμό που είχε δείξει το μονοθέσιο της Mercedes στις ελεύθερες δοκιμές και κατάφερε να αφήσει πίσω του τις δύο Ferrari.
Στις άλλες θέσεις της 10άδας υπήρξαν εκπλήξεις, καθώς σε αυτή μπήκαν τόσο οι δύο Toro Rosso όσο και ο Πολ ντι Ρέστα της Force India. Αιτία αποτέλεσε μια κόκκινη σημαία που βγήκε δύο λεπτά πριν από το τέλος του Q2, όταν Βιτάλι Πετρόφ σταμάτησε στη μέση της πίστας αντιμετωπίζοντας πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων της Renault του.
Το γεγονός αυτό επηρέασε τις προσπάθειες των θεωρητικά πιο γρήγορων συνδυασμών, με τους Μίκαελ Σουμάχερ, Νικ Χάιντφελντ, αλλά και τους δύο οδηγούς της Sauber να γνωρίζουν όλοι τον αποκλεισμό σε εκείνο το σημείο.
Το session αποδείχτηκε καταστροφικό για τον Ουέμπερ. Η Red Bull ρίσκαρε υπερβολικά αφήνοντάς τον στο τέλος του Q1 να προσπαθεί να βελτιώσει το χρόνο του με την σκληρή γόμα, την ώρα που όλοι οι άλλοι κατέβαζαν σημαντικά τις καλύτερες επιδόσεις τους με τα μαλακά λάστιχα.
Το αποτέλεσμα ήταν ο αυστραλός, ο οποίος - σε αντίθεση με τον Φέτελ - δεν είχε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει το KERS του, να χάσει το όριο πρόκρισης για το Q2, μένοντας στην 18η θέση.
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος 1. Φέτελ Red Bull-Renault 1m33.706s 2. Μπάτον McLaren-Mercedes 1m34.421s + 0.715 3. Χάμιλτον McLaren-Mercedes 1m34.463s + 0.757 4. Ρόσμπεργκ Mercedes 1m34.670s + 0.964 5. Αλόνσο Ferrari 1m35.119s + 1.413 6. Μάσα Ferrari 1m35.145s + 1.439 7. Αλγκουερσουάρι Toro Rosso-Ferrari 1m36.158s + 2.452 8. ντι Ρέστα Force India-Mercedes 1m36.190s + 2.484 9. Μπουεμί Toro Rosso-Ferrari 1m36.203s + 2.497 10. Πετρόφ Renault - Χρόνος αποκλεισμού στο Q2: 1m35.858s 11. Σούτιλ Force India-Mercedes 1m35.874s + 1.388 12. Πέρες Sauber-Ferrari 1m36.053s + 1.567 13. Κομπαγιάσι Sauber-Ferrari 1m36.236s + 1.750 14. Σουμάχερ Mercedes 1m36.457s + 1.971 15. Μπαρικέλο Williams-Cosworth 1m36.465s + 1.979 16. Χάιντφελντ Renault 1m36.611s + 2.125 17. Μαλντονάντο Williams-Cosworth 1m36.956s + 2.470 Χρόνος αποκλεισμού στο Q1: 1m36.147s 18. Ουέμπερ Red Bull-Renault 1m36.468s + 1.196 19. Κοβαλάινεν Lotus-Renault 1m37.894s + 2.622 20. Τρούλι Lotus-Renault 1m38.318s + 3.046 21. ντ'Αμπρόσιο Virgin-Cosworth 1m39.119s + 3.847 22. Γκλοκ Virgin-Cosworth 1m39.708s + 4.436 23. Λιούτσι HRT-Cosworth 1m40.212s + 4.940 24. Καρθικέγιαν HRT-Cosworth 1m40.445s + 5.173 Χρόνος 107%: 1m41.941s
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου